חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

התאמת נעלי ריצה

ריצה היא צורה נפוצה ויעילה של פעילות גופנית, אך היא דורשת את הציוד הנכון כדי למנוע פציעות ולשפר את הביצועים שלכם. אחד מפריטי הציוד החשובים ביותר עבור כל רץ הוא הנעליים שלו. התאמה נכונה של נעלי ריצה יכולה לעשות הבדל ניכר בנוחות, בביצועים ובחוויית הריצה הכוללת. כאן תוכלו לקרוא כיצד לבחור נעלי ריצה בהתאם למבנה הנעליים שאתם צריכים, הגורמים שיש להביא בחשבון כשבוחרים נעליים, טעויות נפוצות שיש להימנע מהן ועוד מידע חשוב בנושא.

בחירת נעלי ריצה לפי מבנה הנעליים

בעת בחירה של נעלי ריצה חשוב להכיר את המבנה שלהן. המרכיבים העיקריים הם החלק העליון, המדרס, הסוליה החיצונית ותומך העקב. החלק העליון של הנעל צריך להיות מהודק לרגליים מבלי לגרום אי נוחות או נקודות לחץ, כדי שהנעליים יחזיקו היטב את כפות הרגליים אבל לא יכאיבו לכם. המדרס הוא שכבת הריפוד הסופגת את המכה מהרצפה ומעניקה יציבות. סוג הריפוד והעובי שלו יכולים להשתנות בהתאם להעדפה האישית שלכם ולסגנון הריצה. הסוליה החיצונית, העשויה מגומי עמיד או מחומרים סינתטיים, מספקת לכם אחיזה טובה ברצפה ומגנה על המדרס מפני בלאי. תומך העקב מסייע לשמור על יישור במהלך הריצה ומונע פציעות, ויש נעליים עם תומך עקב גבוה או נמוך יותר בהתאם לצרכים שלכם.

בחירת נעלי ריצה מתבססת על כמה גורמים ושיקולים

יש כמה שיקולים שאתם צריכים להביא בחשבון כשאתם בוחרים נעלי ריצה לגברים או לנשים, למשל סוג המשטח שתרוצו עליו. אנשים הרצים שבילים זקוקים לנעליים עם סוליות חזקות יותר לאחיזה טובה יותר בשטח לא אחיד, ולעומת זאת מי שרץ על כביש יכול להשתמש בנעליים קלות ומרופדות יותר למשטחים קשים. שנית, יש להביא בחשבון את צורת כף הרגל של הרץ ואת סוג הקשת שיש לכם. אנשים עם רגליים שטוחות צריכים נעליים עם תמיכה במבנה של כף הרגל, ומי שיש לו קשת גבוהה יותר יצטרך נעליים עם ריפוד רב יותר. גם סגנון הריצה או משפיע על סוג הנעליים שייבחר – אנשים שהרגליים שלהם נוטות פנימה או החוצה במהלך הריצה זקוקים לסוגים מסוימים של נעליים כדי לתקן את הריצה שלהם ולהימנע מפציעות. כמובן, תמיד חשוב לנסות כמה זוגות ממותגים שונים ובתכונות שונות כדי למצוא את הזוג האידיאלי.

מדוע התאמה נכונה של נעלי ריצה היא חיונית?

התאמה נכונה של נעלי ריצה לנשים או לגברים חיונית מכמה סיבות. קודם כול, הן מסייעות לכם למנוע פציעות. נעליים לא מתאימות עלולות לגרום לשלפוחיות, ליבלות ואפילו לבעיות חמורות יותר כמו שברי מאמץ או קרעים ברצועות. נעליים המתאימות לכם יספקו את התמיכה הדרושה באמצעות ריפוד והתאמה למבנה כך הרגל, ויפחיתו את הסיכון של פציעות. כמו כן, נעליים מתאימות גם ישפרו את הביצועים שלכם, ואתם תוכלו לשמור על כושר ויעילות טובים יותר, מה שיכול להוביל לשיפור המהירות והסיבולת. נעליים נוחות תורמות גם לחוויית ריצה מהנה יותר, מה שייתן לכם מוטיבציה להמשיך ולהתאמן.

טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת רכישת נעלי ריצה

כשאתם באים לקנות נעלי ריצה, יש כמה טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא רכישת נעליים על בסיס מראה ולא פונקציונליות. אין ספק שלמראה שלהן יש חשיבות, אבל ההתמקדות העיקרית צריכה להיות על התפקוד וההתאמה של הנעליים. טעות נוספת היא לקנות נעליים הדוקות מדי או רופפות מדי. כפות הרגליים מתנפחות במהלך ריצה, ולכן חשוב שיהיה מספיק מקום כדי שהרגל תתנפח בלי שתרגישו שהנעל לוחצת, אבל מצד שני גם שהן לא ייפלו לכם מהרגליים במהלך הריצה. עוד טעות שאנשים עושים היא לא להחליף נעליים בלויות בזמן, והישארות עם נעליים ישנות ובלויות עלולה להגביר את הסיכון לפציעה.

לסיכום

נעליים יפות הן בהחלט תירוץ טוב לצאת לריצה, אבל כשאתם קונים לעצמכם נעלי ריצה חשוב שתבחרו בכאלו המתאימות לתכונות של כפות הרגליים שלכם ולסגנון הריצה שלכם.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי