חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

איך לבחור נעלי טיולים?

בחירת נעלי הטיולים הנכונות היא קריטית לחוויית טיול מוצלחת ומהנה. הנעליים הלא נכונות עלולות להוביל לתחושת אי נוחות, לשלפוחיות ואפילו לפציעות ברגליים, והזוג הנכון יכול לעשות הבדל גדול בביצועים ובהנאה הכללית שלכם בטיול. יש הרבה סוגים שונים של נעלי הליכה שאפשר לקנות, וחשוב שתכירו את התכונות הספציפיות שלהם ואת התאמתם לסוגים שונים של טיולי הליכה – כאן נסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לקנות את הזוג הנכון.

למה חשוב להתאים את הנעליים לטיול?

להתאמה נכונה של הנעליים לטיול יש חשיבות רבה. נעליים לא מתאימות יכולות לגרום לשורה של בעיות, מכאבים קלים ושלפוחיות קטנות ועד לבעיות חמורות יותר כמו נקעים או שברי מאמץ. בדרך כלל בטיולים רגליים עוברים בשטח לא ישר, סוחבים למרחקים תיקים שיש בהם ציוד והולכים לפרקי זמן ממושכים, ולכן נעליים המתאימות היטב מבטיחות יציבות, תמיכה ונוחות מאפשרות לכם להתמקד בטיול ולא בכאב בכפות הרגליים. נעליים מותאמות גם עוזרות למנוע נזק לטווח ארוך לכפות הרגליים, מה שהופך אותן להשקעה נבונה עבור כל חובבי הטיולים.

איזה סוג נעליים יתאים?

בחירת הסוג הנכון של נעלי הטיולים תלויה באופי הפעילות שלכם בשטח. נעליים שונות נועדו לענות על צרכים ספציפיים, מהליכה קלה ועד לטרקים ארוכים.

נעלי הליכה

נעלי הליכה הן בחירה טובה לטיולים מזדמנים בשבילים מסומנים. הנעליים האלו בדרך כלל קלות, גמישות ומספקים תמיכה טובה לגוף למרחקים קצרים עד בינוניים. נעלי הליכה הן בדרך כלל בעלות גזרה נמוכה המציעה תמיכה מינימלית לקרסול, אך הן נושמות ונוחות מה שהופך אותן למושלמות לטיולים קלים ולשימוש יום יומי.

נעלי טיול יום

נעלי טיול יום מיועדות לטיולים רציניים יותר הנמשכים יום שלם. נעליים אלו מציעות איזון בין תמיכה לגמישות, עם עיצוב בגזרה בינונית המספק תמיכה טובה יותר לקרסול בהשוואה לנעלי הליכה. הנעליים האלו כבדות קצת יותר אבל גם עמידות יותר, ועם ריפוד ואחיזה משופרים המתאימים לסוגים שונים של תוואי דרך. נעלי טיול יום הן בחירה מצוינת עבור שבילים ברמת קושי מתונה.

נעלי תרמילאים

נעלי תרמילאים בנויות לטיולים ארוכים ומאומצים, הכרוכים בנשיאת משאות כבדים. אלו הן נעלי ההליכה החזקות והתומכות ביותר, הכוללות לרוב עיצוב בגזרה גבוהה לתמיכה מקסימלית בקרסול. נעלי תרמילאים עשויות מחומרים עמידים, עם סוליות מחוזקות וריפוד נוסף להגנה על כפות הרגליים למרחקים ארוכים. נעליים אלו כבדות יותר ודורשות תקופת הסתגלות, אך הן מציעות את היציבות וההגנה הנדרשות לטיולים מאתגרים.

מבנה הנעליים והסוליה

סוליית הנעליים היא מרכיב קריטי המשפיע על האחיזה, על העמידות ועל הביצועים הכוללים. הסוליות של נעלי הליכה מורכבות בדרך כלל משלוש שכבות: הסוליה החיצונית ושתי שכבות מדרסים.

הסוליה החיצונית היא השכבה התחתונה שבאה במגע עם הקרקע. היא עשוינ בדרך כלל מגומי עם דפוסי דריכה משתנים כדי לספק אחיזה טובה בשטחים שונים. סוליה שיש בה חריצים עמוקים יותר מציעה אחיזה טובה יותר בשטח חלקלק או בוצי, וסוליות שטוחות יותר מתאימות למסלולים קלים יותר.

המדרס האמצעי הוא שכבת הריפוד בין הסוליה החיצונית למדרס הפנימי. הוא סופג זעזועים, מספק תמיכה וקובע את נוקשות הנעל. המדרסים האלו עשויים בדרך כלל מ-EVA (אתילן ויניל אצטט) לריפוד קל משקל או מפוליאוריתן לעמידות ותמיכה.

המדרס הפנימי הוא השכבה שיש לה מגע ישיר עם כף הרגל. הוא אמור להציע תמיכה וריפוד טובים לקשת כף הרגל. נעלי הליכה רבות מגיעות עם מדרסים פנימיים נשלפים, המאפשרים לכם להחליף אותם במידת הצורך למדרסים שאתם רוצים וצריכים.

נוחות והתאמה

נוחות והתאמה הם בעלי חשיבות רבה בעת בחירת נעלי טיולים. התאמה נכונה של הנעליים לצרכים ולדרישות שלכם מבטיחה כי כפות הרגליים שלכם יקבלו את התמיכה והנוחות שהן צריכות לאורך כל הטיול. יש אנשים המעדיפים את הנעליים של  בלנסטון, ויש אנשים שהנעליים האלו ממש לא מתאימות להם וזקוקים לנעלי טיולים מסוגים שונים וממותגים אחרים.

כשאתם מודדים את הנעליים, חשוב לבדוק שיש מספיק מקום לבהונות – לבהונות שלכם צריך להיות מספיק מקום לזוז בתוך הנעליים, וצריך להיות מרווח טוב בין אצבעות הרגליים לקצה הנעל כדי למנוע פציעות. ודאו שהעקב ננעל במקומו כשאתם נועלים את הנעליים ושהרגל לא מחליקה בפנים כשאתם הולכים. כמו כן, הביאו בחשבון את רוחב הנעל ואת התמיכה בקשת כף הרגל, וודאו שהיא מתאימה לצורה הספציפית של הרגליים שלכם.

לסיכום

בחירת נעלי הטיולים הנכונות כוללת הבאה בחשבון של סוג הטיול, מבנה הנעל והבטחת התאמה נכונה לכפות הרגליים שלכם. אנחנו ממליצים לכם להשקיע זמן במציאת זוג הנעליים הנכון כדי שתיהנו מטיולים נוחים בלי כאבים או פציעות. בין שאתם מתכננים הליכה קצרה, טיול יום או טרק של כמה ימים בהרים או במדבר, הנעליים הנכונות יעשו את כל ההבדל בחוויית הטיול שלכם.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי